U staat centraal

Home Praktijk Gezonde tanden Mooie tanden Professionele tandreiniging Tandimplantaten Onze diensten Tarieven Nieuwtjes Spreekuren

Onze diensten
De moderne tandheelkunde biedt tegenwoordig een breed scala aan verschillende behandelingsmogelijkheden. Samen met u kiest ons team de optimale oplossing voor uw individuele situatie.

kindertandheelkunde
wij zijn een praktijk met veel geduld en proberen om uw kinderen zo voorzichtig en zo vriendelijk mogelijk te behandelen

Esthetische tandheelkunde
Wij kunnen U veel mogelijkheden bieden om de aanblik van uw tanden te verfraaien. Met composiet facings of porseleinen facings en kronen zijn de mogelijkheden bijna onbeperkt. Natuurlijk doen we dat in goed overleg en met een uitstekende tandtechnieker.

Implantologie
Met implantaten kunnen ontbrekende tanden perfect worden vervangen, omdat zij functioneel en esthetisch de natuurlijke situatie het beste benaderen. Bovendien hoeven bij implantaten aangrenzende tanden niet meer te worden afgeslepen en wordt het slinken van het bot voorkomen.

Prothetiek
Om u een hoogwaardige voorziening - inlays, kronen, bruggen of prothesen - te kunnen bieden, werken wij nauw samen met gerenommeerde en kwalitatief hoogwaardige tandheelkundige laboratoria.

Functiediagnostiek
Een verkeerde stand van de kaak kan leiden tot problemen met uw kaakgewricht, tot uitstralende pijn en andere klachten. Met de functiediagnostiek kunnen wij deze oorzaken herkennen en gericht behandelen.

Behandeling met plaatselijke verdoving
Door een moderne anesthesiemethode voor het uitschakelen van de pijn, zoals plaatselijke verdoving (lokale anesthesie), en door een hoog gekwalificeerd team zijn wij in staat het merendeel van de operaties ambulant uit te voeren.

Botopbouw
Om tandimplantaten stabiel te kunnen verankeren, moet er voldoende kaakbot voorhanden zijn. Wij herstellen ontbrekende of geslonken botsubstantie en bouwen deze met lichaamseigen bot of botvervangend materiaal weer op.

Tandheelkundige chirurgie
Met microchirurgische operatietechnieken en accurate ingrepen verwijderen wij bijvoorbeeld ontstekingshaarden en zorgen voor het behoud van uw tanden. Indien nodig verwijderen wij ook scheve of geïnfecteerde tanden en scheef staande verstandskiezen.

Onze diensten

De praktijk is op MA.DI,WOE,en VR en op DO van 08.45-12.30u telefonisch bereikbaar van 08.00u tot 12.30u voor het maken van afspraken en het melden van pijnklachten.

Buiten deze tijden:

Spoednummer praktijk 0627509556

Impantologieassistente 0648557459

MONDZORG ZEVENAAR   Lentemorgen 5   6903CT ZEVENAAR   Telefoon: +31 316 523633 Home